معرفی گاید سوپاپ اصل کوماتسو

گاید جزو یکی از مهمترین لوازم موتوری می باشد که در این مطلب قصد معرفی گاید اصل کوماتسو و خود گاید را داریم.
گاید لوله ای استوانه ای است که مسیر رفت و آمد سوپاپ را به صورت قائم نگه میدارد تا تماس سوپاپ وسیت آن کامل و بی نقص باشد و کمپرس نتواند از محفظه فرار کند. همچنین پیشگیری از لق شدن سوپاپ در جای خود و کاهش صدای موتور میکند.
روی خود گاید هم کاسه نمدها قرارمیگیرند و از مکش روغن موتور به داخل محفظه احتراق جلوگیری میکنند.
علائم خرابی گاید :
در صورت خرابی گاید سوپاپ معمولا تغییری در کارکرد موتور ایجاد نمیکند و فقط صدای سرسیلندر خشک و زیادتر میگردد که در ماشین های سنگین به دلیل حجم بالای صدا قابل تشخیص نیست همچنین از دیگر دلایل عمده خرابی گاید ها نا مرغوب بودن جنس آن و خرید غیر اصلی به جای جنس اصلی می باشد. البته ناگفته نماند از دیگر دلایل خرابی گاید می توان به کارکرد زیاد موتور و خراب شدن سوپاپ که منجر به خرابی گاید نیز میشود اشاره کرد .
ما در اینجا قصد داریم تا شما مشتریان عزیز را با گاید اصل ژاپن آشنا کنیم.

شناخت گاید اصل کوماتسو :

ما در این مطلب صرفا به معرفی و توضیح گاید سوپاپ اصل با مدل موتور ۶D170 با شماره فنی ۶۱۶۲-۱۶-۱۸۴۱ می پردازیم و شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات پیرامون مدل موتورهای دیگر با مشاورین فروشگاه تامین قطعه در ارتباط باشید.

گایید سوپاپ اصل کوماتسو
گایید سوپاپ اصل کوماتسو

برای شروع با عکس گاید سوپاپ اصل کوماتسو شروع میکنیم، گایدهای اصل کوماتسو با بسته بندی های پلاستیکی پفکی عرضه میگردند و داخل هربسته بندی ۶ یا ۸ یا ۱۰ عدد گاید می باشد که هر گاید وزنی معادل ۱۲۰ گرم دارد و قیمت دلاری آن معادل ۲۰٫۵ دلار آمریکا می باشد.
همچنین برای شناخت گاید اصل کوماتسو بهترین راه بعد از بسته بندی پفکی دقت به لیبل کوماتسو که بر روی بسته بندی چسبانده شده است، می باشد.

لیبل اصل کوماتسو:

لیبل های اصلی کوماتسو دارای ۳ مشخصه اصلی می باشد که شما عزیزان با چک کردن این ۳ مشخصه قادر به تشخیص جنس اصل از جنس تقلبی می باشید :
۱- همانطور که در تصویر مشخص شده است در سمت راست لوگو کوماتسو در قسمت مستطیل آبی رنگ یک نقطه سفید کوچک قابل مشاهده است که در صورت نبودن این نقطه یا تغییر انداره یا تغییر جای آن می توانید متوجه شوید که این محصول و لیبل اصل نمی باشد.
۲- یکی دیگر از مشخصه های اصلی و مهم در تشخیص لیبل اصل کوماتسو هولوگرام سمت راست لیبل می باشد که به صورت عمودی در قسمت راست لیبل نصب شده است. این هولوگرام که دارای عکس می باشد باید با تکان دادن آن هم عکس بولدوزر و هم عکس دامپتراک را مشاهده کنید که در غیر این صورت باید به محصول مورد نظر شک کنید.
۳- یکی دیگر از مشخصه های اصلی و مهم در تشخیص لیبل اصل کوماتسو بدین شرح است که شروع بارکد با شروع اولین حرف part name یکی و در یک راستا است.

لیبل اصل کوماتسو
گایید اصل ژاپن

گاید اصل ژاپن :

گایدهای اصل ژاپن را هم به وسیله عکس ها و مشخصات آنها به شما عزیزان معرفی می کنیم . همانطور که در عکس نیز ملاحظه می کنید این گاید ها درون جعبه های کاهی قرار دارند که در بازار لوازم یدکی نیز به گایدهای جعبه کاهی معروف شده اند و همچون گایدهای اصل کوماتسو این گایدها هم انحصارا واردات و فروششان در دست فروشگاه تامین قطعه نمایندگی رسمی کوماتسو در ایران می باشد. باز هم در اینجا لازم به ذکر است که راحت ترین راه برای خرید لوازم اصل کوماتسو خرید از نمایندگی اصلی می باشد که فروشگاه تامین قطعه نیز مفتخر است تا نمایندگی این شرکت بزرگ در ایران عزیزمان باشد و ما سعی داریم با معرفی مشخصات محصولات اصلی تلاش کنیم تا افرادی که از منابع دیگری اجناس خود را تهیه می کنند دچار اشتباه نشوند. خوب در ادامه لازم به ذکر است گایدهای اصلی ژاپن که به گایدهای جعبه کاهی معروف هستند در هر جعبه به تعداد ۱۲ گاید قرار داده شده است و هر یک عدد گاید همچون گاید اصلی کوماتسو دارای وزن ۱۲۰ گرم و می باشد و قیمت دلاری آن برای هر عدد ۶ دلار آمریکا است.
نکته : گاید جعبه کاهی دقیقا همان گاید اصل کوماتسو می باشد زیرا که توسط همان شرکتی تولید می شود که گاید اصل کوماتسو را تولید می کند و فقط با یک بسته بندی جدید که همان جعبه کاهی می باشد وارد بازار شده است. و فقط چون در بسته بندی های اصل کوماتسو نمی باشد و با بسته بندی های جعبه کاهی می باشد با یک سوم قیمت فروخته می شود .
لیبل اصل ژاپن :
لیبل های اصل ژاپن همانند لیبل های اصل کوماتسو یک مدل نبوده و دارای لیبل های متنوعی می باشند که ما نیز قصد داریم شما را با لیبل های اصل ژاپن آشنا کنیم, البته بعد از مدت ها طی اخباری که از کشور ژاپن به گوش می رسد این کشور قصد دارد تا محصولات اصل ژاپن را نیز با یک لیبل واحد عرضه کند که همچون لیبل های اصل کوماتسو غیر قابل جعل بوده و مشتریان بتوانند با خیالی راحت و مقایسه این لیبل و دیگر محصولات به راحتی جنس اصل ژاپن را با سایر محصولات متفرقه تشخیص دهند و گمراه نشوند.
در حال حاضر ما برآنیم تا با معرفی تمامی این لیبل ها به شما عزیزان گامی بزرگ در راستای جلوگیری از جعل محصولات و لیبل های اصلی برداشته و شما عزیزان را با محصولات اصل ژاپن آشنا کنیم.

لیبل اصل ژاپن
لیبل اصل ژاپن

همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید لیبل های گاید اصل ژاپن به این صورت می باشند و شما با رعایت فاکتورهای دیگر در کنار این لیبل به اصل بودن گاید خریداری شده پی ببرید.
۱- لیبل روی جعبه کاهی ۲- تعداد ۱۲ گاید در هر بسته ۳- وزن هرگاید ۱۲۰ گرم.
۴- قیمت هر گاید ۶ دلار که در هز بسته ۱۲ عدد می باشد و قیمت نهایی هر جعبه ۷۲ دلار می باشد.
۵- نمایندگی رسمی (لازم به ذکر است فروشگاه تامین قطعه تنها واردکننده مستقیم گاید اصل ژاپن در ایران بوده و شما عزیزان هر گاید اصل ژاپن ( جعبه کاهی ) که در کشور تهیه کنید در صورت اصل بودن از این فروشگاه خریداری شده.
در انتها مجددا لازم به ذکر است که تمامی این مشخصات از گایدهایی که داده شده برای گاید با شماره فنی ۶۱۶۲-۱۶-۱۸۴۱ که برای مدل موتور ۶D170 می باشد و برای داشتن اطلاعات جامع از دیگر شماره فنی های گایدهای اصلی و برای مدل موتورهای دیگر می توانید با فروشگاه تامین قطعه در تماس باشید و از بروزترین اطلاعات و قیمت ها پیرامون لوازم یدکی اصل کوماتسو مطلع شوید.

جهت آشنایی بیشتر با قطعات یدکی اصل کوماتسو مطالعه مطلب فوق نیز پیشنهاد می گردد.

8 دیدگاه در “معرفی گاید سوپاپ اصل کوماتسو

  • می 9, 2023 در3:13 ق.ظ
    Permalink

    Hello, thanks for the information

    پاسخ
  • اکتبر 2, 2023 در4:03 ق.ظ
    Permalink

    First off I want to say great blog! I had a
    quick question that I’d like to ask if you don’t mind. I was interested to find out how you center yourself and clear
    your head before writing. I have had a hard time
    clearing my thoughts in getting my thoughts out. I do enjoy writing but
    it just seems like the first 10 to 15 minutes are generally lost simply just trying to figure
    out how to begin. Any suggestions or hints? Kudos!

    پاسخ
  • اکتبر 25, 2023 در11:50 ب.ظ
    Permalink

    It’s not my first time to pay a visit this site, i am visiting this web page dailly and obtain nice data from here every day.

    پاسخ
  • نوامبر 1, 2023 در4:16 ق.ظ
    Permalink

    Keep on working, great job!

    پاسخ
  • نوامبر 16, 2023 در7:04 ب.ظ
    Permalink

    Hey there! This is my 1st comment here so I just wanted to give a
    quick shout out and tell you I really enjoy reading your posts.
    Can you recommend any other blogs/websites/forums that go
    over the same topics? Many thanks!

    پاسخ
  • Pingback: rx tadalafil tablets

  • Pingback: help writing a compare and contrast essay

  • Pingback: academic essay writer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *